وبسايتي براي تمام فصل هاي زندگي


وبسايتي براي تمام فصل هاي زندگي

جديد ترين مطالب سرگرمي گردشگري پزشكي رايانه


خنك كننده جديد براي لپ تاپ هاي گيم

نوت بوک‌هاي جديدي که براي گيمرها ساخته مي‌شوند، بسيار پرحرارت‌اند و خنک کردن اينگونه لپ‌تاپ‌ها يکي از دغدغه هاي کاربران است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، شركت کولر مستر به عنوان پيشرو در زمينه طراحي پاور، فن، کيس و خنک کننده‌هاي مخصوص لپ‌تاپ به تازگي اولين سري خنک کننده‌هاي نوت بوک را ساخته و عرضه کرده است.

از جمله ويژگي‌هاي منحصر بفرد SF-19 مي توان به وجود درگاه USB 3.0 که به عنوان گزينه حياتي در آينده براي اتصال دستگاه‌هاي هاردديسک و فلش مموري و قطعاتي که نياز به سرعت بالاي انتقال اطلاعات نياز دارند اشاره كرد.

وجود بخش سايه زن LED چند رنگه، محيطي متناسب با هر گيم و بازي را با نور رنگي و پروفايل مخصوص به آن فراهم ساخته است تا گيمر را در مد مناسب مخصوص هر بازي قرار دهد و گيمر از اين فضاي رنگي بيشتر لذت ببرد. همچنين براي حمل آسانتر اين وسيله، کولر مستر دستگيره‌هايي برروي آن طراحي کرده است تا کاربر از بابت حمل و انتقال آن نيز نگراني نداشته باشد.

اما مساله اصلي، خنک کردن لپ تاپ است که SF-19 با سطح مخصوص شبکه‌يي مقاوم که فن در درون آن قرار گرفته است و ايجاد جريان هوا دماي کليه قطعات درون نوت بوک را در حد بهينه نگه ميدارد. اين فن ها تا سرعت بسيار فعاليت مي‌كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: عليرضا | تاريخ: دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |